Vilken händelse ska man välja?

Haha vilken kväll!

Eller kanske ska säga vilka kvällar jag har haft... I fredags blev det Sköna Gröna Cloetta med bland annat John Stridh och Aguson. Härlig musik, som väntat!

Igår kollade jag in kårtegen på dagen och avnjöt middagen på Yogi. Maten var helt okej, men jag erkänner helt frälst på indisk mat det är jag inte. Efterrätten däremot, mums! Var en indisk dessert med smak av kardemumma till det en kul ingefärsglass, kalasgott! Hm undrar om man kan gå dit o bara äta efterrätt? :P

Hem o lite ombyte till kvällens eskapader... Hem till Lina o Richard! Kände typ inte en kotte när jag kom dit, men efter lite... eeh luft(?) under vingarna så blev ju de hela hur superbra som helst haha. Bland de roligaste var nog att komma in i ett rum där typ 15 personer sitter o försöker hänga med i Mora träsk låt fader Abraham... eller bilfärden in till stan. Där kom vår undersökning fram att det faktiskt i en väldigt liten tvådörrars bil faktiskt får rum sju personer. Kan ju tillägga att jag satt hur skönt som helst!! Att det råkade hända en liten olycka (totalt omedvetet för oss andra i bilen) på Linas jacka kom ju som en glad( eller inte) överraskning vid utgången ur bilen. Isch det va inte så mysigt.. helst inte eftersom personen druckit rödvin! Men men det verkade inte bekymra Lina så mycket, var ju bara att lägga jackan i bagaget o sen bege sig mot stan :D

Mycket dans på BK/Harrys blev de. O jag van ju danstävlingen mot PC Citys okrönte(?) dansdrottning.. hihi :P

O Richard blev ju hur snygg som helst i sina blåa fläckar haha...

Idag blev lite segt, men efter att ha repat mig snabbt så har jag faktiskt pluggat riktigt duktigt :)

Kommentarer
Postat av: lotta

duktig du är som pallade att plugga.
jag har inte ens orkat försöka ännu.
bakfullheten ligger som en igloo runt mig =0P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback