Tatuerare... morgonpigga?

Ojsan där blev min sommar lite annorlunda än vad jag hade tänkt då..

Fick idag reda på att jag kommer börja redan vecka 23. Hm kan bli lite prolematiskt eftersom vi ska ha uppsatsseminarium den veckan, men det får ordna sig helt enkelt! Jag tänker inte ge upp mina extra veckor pga det ju! Borde man ju kunna fixa att man får vara ledig ett par timmar eller nåt en dag?

Jaha, jag skulle ju då plugga idag. Blev inte så mkt av de. Men efter att kollat lite på Lottas sida så insåg jag ju att uppsatsen ska vara med 1,5 radavstånd. Jag har ju hittills skrivit i enkelt, så mkt snabbt o enkelt så blev uppsatsen helt plötsligt 10-11 sidor långt. Hahaha känns det som jag gjort något idag, uppsatsen ökades ju faktiskt idag med typ tre sidor ju :P Aaah skönt när man varit duktigt ;)

Ska snart iväg o köra lite bil då, hm hela den grejen blev ju också lite ändrat nu ju när jag börjar jobba tidigare.. Men det få rjag fixa :) Kommer ju troligtvis jobba 10-18 så på morgonen där hinner man ju jättemycket!!

Sen min taturering då, hade ju en tid inbokat den 12e juni.. Den är ju också körd nu ju :'( Hm funderar på om jag ska dra till Viking en fredag istället. Men denna fredag har jag ju inga pengar o nästa är de utbildning. Får bli fredagen efter de kanske. Eller så får jag ringa Mad Cat o kolla om de har tidigare på morgonen. Hm hur morgonpigga är tatuerare? :P


Kommentarer
Postat av: lotta

hahaha. men då har du ju gjort ditt för idag =0)
jag var på "lärarmöte" i skolan. det gav mycket iaf. annars har jag inte rört uppsatsen.
eller jo, jag planderade nästa handledarträff och satte upp en dead line till på måndag, då jag ska skicka in det jag gjort hittills - alltid nåt =0)

Postat av: lotta

förresten: seminarierna börjar först 7-8 juni (v 23), v 24 är renée borta och ingen annan kunde ta det åt henne (hultsfred är räddat! haha), sen kör vi på v 25 igen. och hinner man inte klart, eller inet hinner opponera eller något så har man chans igen 6-20 augusti. så det fixar sig med jobb och allt ska du se =0)

2007-05-16 @ 20:17:33
URL: http://elvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback