Sthlm fortsätter o vara underbart

Idag blev det en riktig basketdag. Urladdning helt enkelt! Började tidigt i morse med Malcolms final. De förlora o var verkligen jättebesvikna. Jobbigt att se dem, men hoppas verkligen att de snart ser att de faktiskt är två i hela storsthlm. Det är stort o jag är mäkta stolt moster :)

Andra matchen var Max kvartsfinal. De vann ganska överlägset. så imron är det semifinal. Hoppas bara att laget har samma inställning imorn o kämpar som idag. Tyvärr kan detta lag ha ganska lätt för att va lite kaxiga o sen möta på jobbigt motstånd o då låser sig deras spel... Aja jag kommer sitta o krika hejarrop iaf!

Mellan basketen blev det lite lunch o stros i Kista galleria. Trevligt!

Kvällen var alla verkligen trötta. Vuxna tog oss lite vin o de yngra cider. Fritt från alkohol som Marvin efter en stund lyckades få fram hehe. Vi spela lite Swimming o kollade film. 4 av 6 personer lyckades somna i soffan.. jag en av dem. Så nu blev jag lite piggare.. men ska väl snart sova jag med. En händelsetrik dag imorgon med :)

Älskar fortfarande denna stad så mycket!

Kommentarer
Postat av: lotta

jag tycker inte om sthlm. det är för stort för mig. lilla jag försvinner =0P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback