Snabbt de gick då

Oj denna veckan har då försvunnit... Redan torsdag!

Idag hade vi lite mer teori o fick kläder. Så nu ser jag även ut som en bitter o sur postkassörska ;) Nejdå är bara lite ovant med byxor som är höga :D Iofs har jag inte fått några byxor alls, de är ju då ganska så korta... Men beställnigen är gjord!

Blir nog en del häng där även nästa vecka så jag är i stort sätt fullärd den 4e när jag börjar, hoppas bara jag får mitt schema snart.

Ikväll är det academic-fest som gäller... lite vin de blir allt mums!

Känns så skönt efter mitt beslut att skjuta på uppsatsen. Skickade då ett mail t min examinator.. Jaha o vad gjorde hon med de? Jo skickade det till min handledare. Lagom skoj om jag då ska behålla henne, när hon läser att jag inte på långa vägar var nöjd med henne o att jag helst ville byta! Aja, får väl se när man får svar på de mailet. Är ju då 3e mailet till henne från mig. antal svar? NOLL!!!

Så Lotta jag håller tummarna för dig att det går bättre med din B(ajs)-uppsats ;)

Nej hem o in i duschen...

Kommentarer
Postat av: lotta

tack tack tack!!! =0)
idag hamnade jag på lite rosa (eller iaf ljusblå) moln efter handledarträffen med a-s som berömde mig för min analys, och jag har inte alls så mycket kvar nu! mer än korrekturläsning och sådant bajs, men inte alls mycket text eller analys! weeeeho!
eller har ju kvar sammanfattningen och den är inget rolig, men vad fan =0P
TACK igen =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback