Så lyckad kväll!

Vilken kväll det var igår då! Så lyckad :)

Började med grillning hemma hos Jimmy. Mums med mat o gott med min nya drinkfavorit (cola+rödvin). Sen när vi blivit lagom kalas (hehe vissa mer än andra :P) så drog vi till Cupolen. Där väntade Linköpings kulturdagar och bra konserter. Aguson o Bettlare var väl de vi främst var där för att lyssna på! Har ni inte koll på dessa band så har ni verkligen missat nåt, så grymma.

Därför så får jag tipsa om Sköna gröna nästa fredag då, där kan ni lyssna på Aguson. Är de lika underbara som de va igår så kommer även den kvällen bli så lyckad!!

Ne nu ska jag nog äta lite rabarberpaj. Mamma locka med de så jag var ju bara tvungen att åka hem till henne för att äta upp minst hälften haha...

Kommentarer
Postat av: lotta

cola och rödvin heter något på spanska som jag inte kan stava till, men det uttalas typ: kollimocho eller något sådant =0P
och blandar man rödvin med fanta så smakar det sangria!
underbart gott, men tyvärr blir man ju lika blå om tänderna även om man blandar ut rödvinet... =0P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback