Nu vet jag vad Bruna brickan gör om dagarna hahahaha

Jaha då blev även denna vecka fylld med jobb då :) Men ska väl inte klaga så mkt har ju haft det väldigt lugnt o skönt resten av maj... Lite roligt att nu börjar de komma en massa tider på bilprovningen :D

Har fått mitt schema för juni nu, så nu vet jag hur jag ska jobba :) Är inte 100 % så jag kan ju faktiskt jobba lite på Addici också. Skulle va skoj ju, prata med lite unga människor. Haha efter denna sommar komme rjag vara mer eller mindre tant ju! SÅ mkt jag fått höra om barnbarn o trädgårdsblommar :D Men det e skoj jag säger inget annat.. (alltså inte att lyssna på barnbarn o trädgårdsblommot.. men att jobba på SK)

Ah idag blev jag även väldigt full i skratt. Då det kära gamla orginalet "Bruna Brickan" även hänger väldigt många timmar på SK. Haha jag trodde bara hon hängde på BK! Mennu vet jag vad hon göra innan hon kommer dit. O jajamensan hon har skumma saker för sig även på SK... Shit alltså vad orginal kan va skoj. SK har nog ännu fler orginal än BK tror jag...

Imorn ska jag äntligen fixa mina naglar igen. Härligt!! Sen måste jag boka om min tattootid :( Just den dagen jobbar jag ju...

Ne nu kurrar magen, jag ska unna mig sushi idag tror jag. Lagar ju en massa hemmamat nu för tiden då matlådor är ett måste!

Ah verkar som det kan bli lite träning även i sommar Mia :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback