Min plan!

I am really proud.. över mig själv!

Denna period fram till juni innebär väldigt mycket plugg för min del då. Är tre olika projekt som ska in.
Den 28e maj: Människans sexualitet 8-10 sidor
Den 1a juni: B-uppsats 15-25 sidor
Den 7e juni: Genus & religion 10-12 sidor
 
Jaha o hur står det till då...

Jo igår började jag på Människans sexualitet och har redan skrivit 5 sidor. Har inspiration just nu så kommer väl att bli 1-2 sidor till nu på förmiddagen. Det betyder att jag endast kommer ha en fråga kvar på denna tenta. Det fixar jag på söndag = klar i god tid!

B-uppsatsen har ju börjats på sedan tidigare. Den är jag uppe i 12 sidor på, men då är den inte speciellt strukturerad. O vissa avsnitt som är lättskrivna på ungefär 4 sidor är inte färdiga. Så den känns mest som jag måste bearbeta teoriavsnittet o sedan skriva en bra slutanalys på :) Ska jobba stenhårt med den sön-mån! Måste verkligen få tag på min handledare, hon har ju fortfarande inte svarat!!!!!!! Gah blir galen! Ska nog skicka ett mail till till henne o fråga om man kan få sig en handledareträff... Frågan är bara när den ska hinnas med denna vecka då jag har utbildning tisdag till fredag hela dagarna. Kanske måndag nästa vecka?! DÅ har jag faktiskt fem dagar på mig att ändra det sista innan dead-line.

Enda problematiska nu är ju då Genus & religion.. Gaaaah tycker ju verkligen hela de arbetet är supertråkigt!!! Men men de får jobbas med där i början av juni tror jag, vore skönt att påbörjat de o hunnit skriva ett par sidor då iaf :)

Äh detta fixar jag.. Haha jag vet vad du tänker Hanna:P

Ne nu lägger vi ner skolprat! Ikväll är de Sköna gröna Cloetta som gäller. Rooooligt! Ska bli skoj o se hur Magda tar haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback