Halkan.. check!

Oj vad roligt det var att sllira runt på halkan idag :) Visst var det lite småläskigt att verkligen inte ha nån kontroll över bilen. ABS är bra! Aaaah nu är körkortet förhoppningsvis inte så långt bort :P

Sen blev det Hannamys på stan!

Imorn ska jag föröska ta  tag i skolan igen. Pysslat med lite andra ett par dagar nu, men onsdag-fredag ska allt försöka ägnas åt lite sexualitetsprojekt o uppsatsen. Hoppas nu bara att min handledare kan ta o svara på mitt mail med uppsatsen. Gah att det ska vara såna problem med att få tag i sin handledare.. eller framförallt att få svar från henne. Jag gillade verkligen min handledare jag hade i stats 3, okej att man inte fick träffa honom så ofta eftersom han va från Gbg. Men han var en jävel på att svara snabbt på mail :)

Åh vårkänslorna börjar komma på allvar nu!!!

Kommentarer
Postat av: lotta

jag har inte mycket för handledare =0P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback