Gjort!

Så nu har jag varit hemma ett par dagar... Gosh vad jag längtar tillbaka!!!

Lite har jag dock hunnit med här.

- Jobbat
- Bokat tid för nya tatueringen
- Fått en jobintervju
- Fått besked om att jag får betala 3000 om jag vill ha en frys, no way!
- Haft en jätterolig körlektion ute på motorvägen
- Bokat tid för halkan
- Skrivit ihop 7 sidor till min uppsats

Hm sen har jag bara gjort vanliga saker typ ätit, sovit, kollat på tv, tränat o härjat med Eddie - the man. Japp just nu så är han enda mannen i mitt liv. Vet liksom inte hur jag ska förhålla mig till de könet just nu, så jag lägger det lite på is tror jag...

Kommentarer
Postat av: lotta

wow!
7 sidor - damn, du är duktig!
jag har inte skrivit en enda... hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback