Eddie är knäpp ännu en gång!

Åh satt o läste Lottas blogg, där blev jag lite avis! Kommer ihåg när vi var på Singha-festen. Hihi roligt :P O Mintshits är gott :D

Idag är jag verkligen ledig! Får ju inte nåt svar från min handledare så jag lägger uppsatsen på is lite tills nästa vecka..

Jag har en knäpp katt. När han var bebis så köpte jag en sån där mjuk o skön kattbädd till honom. har han legat där? Nej inte en enda gång... Så den har mest tjänat som plats för hans leksakaer... Så vad händer nu? Jo mamma tog bort madrassen som ligger i den så det bara är en tunn plastbit till golvet.. o jajamensan, nu ligger Eddie där o sover o myser. Ne jag förstår mig inte på honom! Men jaja då är de väl bara o slänga madrassen om han njuter mer av hårdhet än mjukhet :D

Ikväll blir det spindelmannen. Roligt! Fick faktiskt följa med grabbarna.. hihi hoppas inte de tycker jag stör för mkt. Men jagvill verkligen se filmen!

Kommentarer
Postat av: lotta

det där med handledare som inte svarar verkar vara ett återkommande tema i kursen. tanja har mailat mig i panik och vill att JAG ska kolla lite grejer, eftersom hon inte får svar.
jag har inte gjort något mer, men jag lovar att a-s inte svarar om jag skulle skicka. ska ta tag i det i helgen tänkte jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback