Beslutet är taget!

Okej jag har nu tagit ett beslut!

Min uppsats ska allt får ligga tills i augusti. Inte för att jag inte orkat skriva på den.. nej nej jag är väl uppe i 15 sidor o är nästan klar med empirin, stora delar av analysen o så.. Jag är bara så jädra trött på min handledare. Så jag har skrivit till min examinator o klagat! För så här är de då.. Skickade väl in ca 8-9 sidor för mååånga veckor sedan o har fortfarande inte fått svar. De har lett till att jag inte riktigt vetat om jag legat i rätt spår osv. Skulle hon då svara så skulle jag fortfarande ha lite kvar som jag då skulle skicka in.. O svar på de skulle väl bli närmare juli med den takten hon svarar!!! Så nej, jag har frågast om jag kan få någon annan! Ja jag är sur för jag vill inte ha 1 natt på mig att läsa igenom de innan den ska in nästa vecka.. Nej jag hade hellre fått min repsons tidigre o mer kontinuelligt under tiden, för nu har jag inte ens susning om eftersom jag inte fått NÅN ENDA repons alls under våren... Blä!

Annars så har jag då börjat på Svensk Kassaservice idag, gosh vad många sker o hålla reda på.. O vilka summor det kan vara. Men det känns bra efter första dagen så det blir nog bra imorn :P Måste bara fixa matlådor, för har man 30 min rast så hinner man ju ingenstans...

Nej nu måste jag hem till murveln!

Kommentarer
Postat av: lotta

bra beslut, tycker jag!
jag får se vad a-s säger om min uppsats på torsdag. är det så att jag ligger ur fas eller så, väntar jag också till augusti. för jag vägrar stressa ihjäl mig nästa vecka och kanske ändå inte få den godkänd. no way!
jag vill börja sommaren utan en massa stress, tack.
så du gör helt rätt!
vad bra att det går bra på jobbet =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback