Att ett litet mail kan göra så mkt...

Jippi! Jag är nu en stolt ägare över ett papper med texten GODKÄND. Jajamensan jag klarade teorin idag då. Så nu kommer då körkortet bli fixat inom ett år iaf...

Ska ju till Sthlm imorn då. O finns väldigt mycket jag ska hinna med innan. Jag säger då de.. Så egentligen borde jag sätta mig på cykeln på en gång. Men är de så lätt, nej nej fick ju ett mail i fredags eller när de var att jag ska var amed på ett PM-seminarium imorn förmiddag. O att jag då skulle skrivit ett PM till igår. Det låg ju inte alls i min planering, men Pm:et kom in igår.. Inte speciellt bra eftersom jag verkligen inte hade en susning om vad som skulle vara med. Den infon hade ju jag inte fått då eftersom jag inte gått mer än litteraturkursen i detta ämne, denna termin. Okej, då ska de ju även opponeras imorgon då. Varför ska jag vara med på detta? Jag har ju redan fått betyg i metodkursen ju. Gaaah, jag som skulle sova länge o packa på morgonen. Men det hinner jag ju inte alls nu eftersom jag slutar 65 minuter innan mitt tåg går. Hade ju tänkt att jag skulle sova ut eftersom jag ska partaja hela natten inatt är de tänkt... Usch vad ett litet mail kan förstöra mycket. Hm får väl hoppas på att Lotta tar tag i mig om jag ser allt för sömnig ut ;)

Igår var jag på Big Comedy show med mamma. Hon fick de i födelsedagspresent av mig, det var roligt. Jag skrattade mycket...

Nej nu måste jag dra, har ju tvättstuga till 17 också o första maskinen är nog redan klar..

Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: lotta

grattis som fan till teorin!
you go, girl!
och jag lovar att peta på dig om du somnar ;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback