Är glad!

Oj vad det kändes onödigt att sitta där på seminariet idag. Eftersom jag själv inte kommit riktigt till ro med min uppsats så är det svårt att hitta nåt bra i mitt PM. Eller rättare sagt att inte hitta ställen dä rjag säger emot mig själv. Aja jag var där iaf :)

Sen är jag väldigt glad just nu vad gäller min fortsatta arbete. Har ju blivit en del problem med Addici då prognosen gått ner nåt enormt = vi får inga tider. Var sagt att vi inte skulle få tider på hela maj t o m. Men så hastigt o lustigt ändra de sig o vi fick tider på måndag till en början med. De insåg att det är ganska bra att ha oss... Sen fick jag ju från min chef en väldigt trevlig nyhet. Hon vill rekomendera mig till ett till uppdrag. Får reda mer nästa vecka, men känns verkligen kul att ens chef lägger in ett gott ord åt en :P Det skulle vara ett sommarjobb på heltid. Fördelen är ju att jag även jobbar för Addici om det finns tider. Hoppas det för då är sommaren fixad :)

Nu är jag i Sthlm. Fick ge mig av som en dåre efter seminariet, hade ju ett tåg o passa...

Ah syrran har fixat mina naglar. De är fina!!

Nej sova, upp tidigt imorn o kolla basketfinal..

Kommentarer
Postat av: lotta

ha det bra i stockholm!!! =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback