Wow vilka snyggingar!

Oj!!

Vilken härlig kväll det var igår. Mina vänner är ju helt fantastiska ju, o snygga!! Jag var grymt imponerad vad folk ansträngt sig för att verkligen se så snygga som de bara kunde bli. O det ska jag säga att ni lyckades!

Igår var det då dags för 50 årsfesten! Jo jag måste nog säga att den blev lyckad. Idag insåg vi dock att vi blivit gamla. Såå städat, vad har hänt med tiden då allt var halvtom halvt trashat?? Hihi inte för att det gjorde nåt, var ju skönt att städa idag.

Sen måste jag tacka för de fina presenterna, ska bli trevlig med lite Moominhäng! O så fick jag grymt fina ljusstakar, dom som jag varit o gluttat på mer än en gång :P har ju inte skrapat min lott.... Tänk om jag är miljonär:P

Hur härligt det än varit o planerat denna fest är det ganska skönt att den är över, o blev lyckad. Känner att jag själv försvunnnit en del denna vecka. Mitt egna fel som ska göra allt, allt o så allt på det med. Märkte att kroppen inte riktigt klarar av sånt hela tiden. Helst inte om man inte äter ordentligt, o det är ju just de som jag skippar när jag får för fullt schema. Att äta :( Men nu är det en ny vecka, en vecka med mycket lugn.. Ska bli en bra vecka :)

Kommentarer
Postat av: sanna

hej søte! jag e ledsen att jag inte kunde vara dær! men du ær alltid vælkommen hem till mig anytime. Vi måste ses snart! hoppas ni hade en bra kvæll. puss

2007-03-04 @ 17:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback