Vad hände egentligen?

Jodå men min lugna vecka då?

Nej kan jag någonsin bara göra ingenting? Verkar inte som så, för min lediga tid denna vecka ägnar jag åt jobb. Men kände det lite såhär, är så glad för att jag är ett steg längre härifrån att det gick mkt lättare att jobba. Varför inte passa på när humöret är på topp o tjäna lite extra cash då? Eftersom min dator hemma verkar givit upp RIP så är ju en ny sådan ganska högt på agendan över Things I need!

Annars är jag väldigt lycklig! Vårkänslorna bara spritter i kroppen.. mmmm HAPPY! Jag vill så mkt just nu. Vill fixa mitt körkort, jag vill tatuera mig igen osv. Om vi börjar med körkortet så kändes det verkligen toppen efter dagens lektion, gick superbra o den där förargliga backen har jag nu lyckats starta i ett otal ggr utan motorstopp!! Jippi!! Backning nästa :P Vad gäller tatueringen så har jag sedan länge bestämt mig för vad det ska bli o vilket ställe. Det har nu fått ligga o mogna inom mig o den känns fortfarande lika rätt. Så en sådan ska det snart bli. Längtar!

Massa saker i mitt förflutna har jag lagt bakom mig, Känns skönt. Kan fortfarande inte känna det totala lättnaden men ångesten har lagt sig och det liksom bara är.. o så kommer det nog vara i fortsättningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback