Så mycket på så kort tid..

Ojsan vad mycket som kan hända på så kort tid..

Av alla plugg TO DO så är det faktiskt bara en redovisning kvar, den ena hemtentan ska jag föröska knåpa ihop nu innan träningen (typ halva kvar) o den hemtentan jag fick idag får bli helgens projekt. För under den närmaste veckan ska jag ju faktiskt hinna med en utbildning på fem dagar mellan 8-17 varje dag. Det är väldigt långa dagar! Iaf i min värld :)

Under den närmaste veckan ska jag även hinna få besök från Bengan från Stockholm, ska bli grymt skoj o träffa honom. Får bli fredags kvällen och natten de. För på lördag ska jag för allt vad jag bara förmår föröska få med mig iaf Hanna till en Blå himmel, jag ska erbjuda henne ett par danser i hennes röda skor. Hm kanske finns nån mer som vill följa med?!?

Idag hann jag även med lite bilkörning, gick väldigt bra. Är inne på stadskörning nu så det är så grymt mkt att hålla utkik efter, skyltar där o så alla människor som bara går ut precis framför bilen. Lite läskigt ibland ju! Fast jag tycker de roligaste är nästan att se reaktionen på personerna i bilen bakom när jag råkar åka bakom i en backe istället för framåt fniss fniss :P

Nej, nu ska här pluggas. Hittade precis en glass i mammas frys.. Det var gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback