Jaja, grymt liksom ba'!

Ett lätt illamående snurrar både i o utanpå mig just nu... Tror iofs att den största boven i dramat är chokladfestivalen. I feel for you Hanna! Men jag åt iaf en kula Ben & Jerry o tänkte på dig :)

Helgen har varit underbar. Igår åkte mamma o jag till Nkpg. Det var roligt. Jag köpte mig en ny burk. Burkar gör mig glad! På kvällen var det Carror surprisefest. Roligt roligt att träffa de gamla kära vännerna, de vänner som jag under ungefär ett år umgicks med varje helg. Vad hände med the gang? Aja nu har vi iaf bestämt att det inte ska gå lika långt mellan gångerna vi ses.. Oj oj oj, sanning o konka bjöd på en del roliga/intressanta/skamliga gamla minne. Fniss fniss fniss! Jag som skulle vara duktig o inte gå ut, hamnade såklart på BK/Harrys o beviset på de finns i ett antal kameror som ville ha mig på bild. Jaja vi var lite kamerakåta allihopa igår tror jag :D

Idag var det då lite chokladfestival. Snart spinning, det känns mycket bra
 Hej då

Hej då...!

Kommentarer
Postat av: lotta

vart spinnar du någonstans?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback