De ni!

Måndag.. min helg skrev jag om, men bloggen kände att det int eskulle publiceras så allt försvann. Osis för er att ni inte får reda på min underbara helg!

Idag var jag på campus, skumt att ha en förmiddagsföreläsning. Har jag inte haft sen förra terminen ju. Var intressant..  Bestämde mig för att promenera in till stan. Var ju ett bra beslut, men varför var jag tvungen att ta detta beslut den dagen de skulle regna kallt på mig?

Sen körde jag. Vill verkligen bli klar med den, men först ska teorin fixas. Den ska jag ta tag i redan denna vecka. Eller jag har ju läst allt, men måste sätta mig o traggla vid datorerna på skolan för att få tid hos vägverket. Så detta, tillsammans med femtielva andra saker ska rymmas denna vecka!

Mitt liv känns ganska busy just nu, läser ju tre kurser som på nåt underligt sätt ska examineras ungefär samtidigt. Betyder att jag under en period av 1,5 vecka ska ha 3 redovisningar och 2 hemtentor... Det gott folk!

Sen ska jag gratulera Hanna, jag är så otroligt glad för din skull!!!!!!! Du är ju bäst när allt kom omkring :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback