Sommarlov!!

Wiie nu har jag sommarlov!

Hm fast det känns ju inte riktigt som sommarlov eftersom jag jobbar för fullt.. O nästa vecka börjar en somarkurs så. Men men, idag firar jag lite.

Suttit o varit duktig hela dagen idag faktiskt, gick mycket bättre än vad jag trott. Tycker inte själv att mitt arbete är på topp, men jag har med mycket källor o egna tankar. Hoppas det vr det som var meningen :)

Hade en toppenkväll igår. Vinkvällsvännerna hade åter igen samlats, denna gång för att äta på restaurang. Restaurang Olympia hade vi efter mycket om o men enats om. Mums vad gott!! Efter de tänkte vi sätta oss på någon uteservering för att inta lite öl i det härliga vädret. Det var praktiskt taget omöjligt, för samma tanke verkade restan av Linköpingsborna över 18 år också haft. Till slut hamna vi i loungeavdelningen på BK med varsin öl. Dög så bra så, trevligt sällskap, trevlig dryck och roliga samtal. Kan inte bli annat än lyckat!

Idag har jag ätit Rocky Road, det är gott


Kommentarer
Postat av: lotta

lägger du fram b-uppsatsen i augusti?
maila mig när du vet när - så jag kan komma och lyssna =0) om jag är kvar i stan då och så...
jag behöver egentligen inte gå på fler seminarier, men gör nog det ändå. för att se om R är lika hemsk som hon var i torsdags... hmm...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback