Om någon förtjänar afterwork öl så är de jag :P

Nej jag har inte gjort en Hanna o lagt ner min blogg.. Bara inte hänt så mycket roligt i mitt liv. Består mest av jobb just nu. Kan ju säga att det ska bli v'äldigt trevlig med lönespecen nästa månad :)

Lite roligt ska väl även jag ha..

Så i helgen drar jag till stora staden Stockholm för lite systerhäng. Fick ett trevligt mess för nån dag sedan från systeryster om att vi kanske borde dra ut o dansa lite på lördag. Jippi tyckte jag, dansa är så roligt!! Denna gång kanske jag ska hålla mig borta från kameror dock :P

Sen är jag lite avis på Hanna, hon drog till Kina idag. Så roligt!! Hoppas verkligen det blir en lyckad resa :) KOmmer dock sakna henne ju! Var ju verkligen dumt att hon hann dra innan jag hann berätta fortsättningen på historian.. Hihi, idag fick den ju en fortsättning :D

Nej nu ska jag dra iväg o träffa lite folk för lite afterwork-öl! Det förtjänar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback