Jag är knäpp!

Haha, jag är ju för bra ju!

Jag som längtat till denna helg hela veckan. Vad gör jag då? Jo får lite smått panik där på fredagen om mina tre dagar av ledighet (är ledig på måndag också), när jag då ser att AW ringt blir jag glad. Klart jag ställer upp o jobbar på mitt andra uppdrag lör-mån...

Så japp, här sitter jag då med bilprovningen i örat o väntar på samtal. Är lite hungrig, hoppas jag kan få lite rast snart. Jobbar mellan 9-15 idag. Inte så bra planerat då jag behövt gå på stan idag o leta nya solglasögon. Har tappat bort mina gamla :( Eller så ligger de väl i röran nånstans, har letat som bara den men inte hittat dem. Gör iofs inte så mkt, brukar köpa billiga så att de bara behöver finnas med en säsong. Dessa har fasktiskt hängt med ett helt år! Så dags för nya...

Ikväll ska jag umgås med Magda o dricka öl! Mycket dumt att hon inte jobbade idag, hade blivit så mkt trevligare här då. Hoppas hon jobbar imorn iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback