I can do everything!

Blä att man ska sitta här o ha en skoluppgift kvar innan man får sommarlov! Till på köpet så är den fruktansvärt tråkig år väl sitta o glädjas över de. Lite dumt är de bara att jag börjar jobba på riktigt imorgon då, så jag har endast onsdagen på mig att skriva, men jag kan läsa som nätterna o så skriver jag ihop skiten på onsdag. Linda- Superkvinnan fixas biffen!!!

Annars så är de då jobbet som tar alla mina veckodagar. Har accepterat mig själv som en heltidsjobbare nu så det är lugnt. Har även accepterat mitt behov av matlådor varje dag, så jag lagar så snällt min låda kvällen innan :)

Jag har även upptäckt hur skönt ordet helg låter. För jobbar man hela dagar så är helgerna underbara. När man pluggar så flyter veckorna mer ihop. När man jobbade på BK blev de ju inte riktigt samma sak eftersom man jobbade skiftveckor där.. Så Hanna jag förstår verkligen vad du menar med att man uppskattar helgerna :) Igår var en riktigt rolig kväll. Först fotboll o massa (!) vin hos Jimmy. Sen dansa de lurviga på Blue Heaven med Hanna. Jag trodde inte att köttmarknaden fanns kvar i min ålder.. men jo visst fanns den de. Hade jag velat ligga med nån igår så fick jag minst 2 uttalade förslag om att de gärna ville de. Jag säger då de... ojojoj

Aaaah sen har jag fått tid för uppkörningen nu. Är inte förrän i juli så det är ett tag kvar. Bra då kan jag fila på min planering i trafiken. Hehe suger ganska bra på de har jag förstått :P

Nej nu ska jag nog kolla på tv lite.. hm snart ska jag plugga :D jag ska bara... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback