Yeeah!

Idag var dagen då dagpersonalen ( 3 pers) tillsammans hade sovit 11 timmar ungefär. Måste erkännas att det var skönt att det var söndag o relativt lugnt. Vädret däremot var då inte lugnt. Gustaf o jag ägnade en stor del av dagen åt att iakta hur många personers paraplyn som gick sönder. Rekordet låg nog där när stormen var över oss som värst, 5 st på 20 min. Blir en busy dag för alla paraplyförsäljare imorn :) Roligast var nog killen vars paraply gick sönder itt på torget o han ställer sig o hoppar o svär, att han svor hörde vi iofs inte men det såg så ut :P

Annars har det varit en underbar helg. Vinkväll i fredags o man var lika mätt som vanligt.. att man ska smaska så mkt på dessa vinkvällar haha. Igår var det "jag har skrivit klart min uppsats"-fest hos Fredrik då. O nej ingen aning om ifall den blivit godkänd, men skriven är den o det var huvudsaken hehe. Mycket trevligt o massa mums även denna kväll.... Mmmm!! En redig utekväll bidde det på de, både platå, BK o Harrys intogs. Med buller o bång, tror tom jag o Lina hamnade hos nån fotograf. Får man se vart man hamnar :D Hihi kvällens roligaste var nog tjejen som slog till Jimmy för hon trodde han hade försökt låsa in henne på toan, när han i själva verket försökt få ut henne :D

Nej kanske skulle bege mig av hemåt, hoppas jag inte får nåt i huvet! Måste fixa lite inför opponeringen imorn. Sen ska det mysas i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback