Vuxen...?

Känns som jag börjar bli vuxen.. Eller rättare sagt så börjar man känna av att det inte är långt kvar på pluggandet o vida världen kanske ska undersökas. Vida världen var kanske att ta i, men längre än Linköpings kommun iaf...

Blev ju då kvar o godkänd på uppsatsen i måndags. Faktiskt en examen kvar, men eftersm jag ska ut två (om det går som jag vill) så har jag inga tankar på att ta ut den nu. Sen skrev jag in mig på körskola idag, japp nu är det dags.. Jimmy o jag ska bege oss ut på vägarna, Hujedamej säger jag bara.

Börjar bli lite vuxen va?

Säng!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag saknar min Linda! E livet bra? Vi har inte pratat på længe. Hur går det med mannen? Och nær kommer du till køpenhamn och går på shoppingtur i shoppingparadiset med mig? Jag får nog en egen lægenhet hær i mitten av februari :) æntligen min egen lilla etta. whii :) flufs

2007-01-18 @ 14:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback