Var nog mest synd om Jimmy tror jag :D

Helg!
O på mycket länge så är jag faktiskt helledig HELA helgen! Ska bli underbart..

Veckan som gått har kommit med mycket skoj. Skoldax igen då igår, ojoj säger jag bara vilken weirdklass jag har i ena kursen :P Veckans fylla är också avklarad, fick ju bli så då eftersom gymmet har stängt o energin måste ur mig på nått sätt haha. Stackars Jimmy som fick stå ut med mina fylleupptåg, vilken tur att jag inte fattade stavningen :D

Nej ni, nu ska de ut o handlas lite blommor...

Sen hem o göra sig lite snygg inför levande ljus middagen med Hanna ikväll, ser verkligen fram emot det. Nu gäller det bara att planera sitt ätande för man vill ju inte vara mätt när man kommer dit.. Detta får mig osökt att komma o tänka på nattens dröm....

Såhär var det med den, handlade om flera saker i ett. En grej var ju då att jag drömde att jag kom till Texas o var proppmätt, åt på ett äpple också för att göra saken värre. Denna dröm var då inte så hemsk, den andra var desto hemskare.. DÄr drömde jag att Johan sparkade till Smilla nåt extremt så hon flög o tappa alla benen. Så Johan detta ser du till o låta bli, Anne blev väldigt upprörd kan jag meddela!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback