Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Hillevi att skriva fem påståenden om mig själv, varav ett är falskt. Känner du mig så bra att du kan hitta de falska? Upp till bevis!

1. När jag bodde i Frankrike råkade jag stöta till Johnny Knoxville. Detta hände i Cannes.

2. Jag har firat tolvslaget en nyårsafton med att stå och vänta på en fritös.

3. När jag var liten så presenterade jag mig alltid med förnamn OCH mellannamn OCH efternamn. O sa OCH mellan alla namn...

4. Jag måste ställa min väckarklocka varje kväll trots att jag inte behöver gå upp nån speciell tid dagen efter.

5. När jag var liten så visste alltid min dagisfröken när jag skulle bli sjuk, för dagen innan så blev jag alltid jättearg. Skrek o hade mig där på dagis...

Jag utmanar :

Moomin och Hanna men självklart får vem som helst vara med i leken :P

Kommentarer
Postat av: saom

Jag halkade bara in här av en slump men jag gissar på fyran.

Postat av: Hillevi

4:an är falsk..

2007-01-07 @ 17:32:18
URL: http://coornet.blogg.se
Postat av: Stargazer

Eftersom alla gissar på fyran så kan jag väl ta trean?

2007-01-07 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback