Så är det med livet..

Hej hallå, vad det känns som jag inte hänger här längre.. Inte helt sant dock.. Har bara inte haft så mycket o skriva om. Senaste dagarna har jag jobbat, jobbat o så jobbat lite. Igår var väl värsta dagen med över 13 h timmar sammanlagt. Gick bra dock o var inte speciellt segt att gå upp idag. Okej natt förutom slutet då, en kille blev misshandlad o polisen kom. Drar dock en suck av lättnad att jag inte reagerar så mycket längre, enda skillnaden från nu o då är att idag regerar jag blixtsnabbt. Jag ringer polisen så fort det blir bråk! Aldrig i livet att jag ska hamna i nån fight fler gånger...

Ny vecka imorn igen.. Ledig ett par dagar (är så grymt skönt att ha fått denna vecka att bara ta igen sig o samla batterierna inför en ny termin igen.. skolan börjar ju på torsdag för min del o finns inget jag kan plugga till eller så). Två nya kurser drar igång då på torsdag. Ska bli en rolig termin, för de kurser jag ska läsa denna termin är iofs nyttiga för min examen men samtidigt sådant jag har som intresse. Sen i höst igen är det dags för sista uppsatsen o den andra examen, sen är det ut o söka jobb som väntar. Undrar verkligen vart jag bor då...

Veckan bjuder också på lite bålprovning med Moomin, personalfest, middag med Hanna, lite partaj med Jimmy.. dock inte så mkt träning som jag velat, eftersom World Class ska renoveras. Jag som vill ju boxas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback