Härligt!

Min liv börjar ta form... Denna termin börjar nyanseras och bestämmas, det tycker jag om. Känner att jag förlorade ganska mycket där i slutet av förra terminen. Nu är jag redo igen. Gillar att jag lämnat en del öppet för att kunna åka mer till Stockholm, mitt nyårslöfte.

Tagit tag o gamla bekymmer o det har löst sig bra, jag är förlåtande och tycker det är riktigt kul att kontakten återupptagits...

Idag var jag o Moomin ute på Collegium för att testa LineDance, hihi det var skoj! Hoppas den aktiviteten kommer finns med denna termin. Har diskuterat jobbtider o även det verkar lösa sig :) Träningen är i full gång igen. Känner jag i den fruktansvärda träningsvärk jag har efter måndagens pass. Skämtar inte när jag säger att varje steg jag tar är en plåga. LineDancen imorse var rolig, men ack vad ont det gjorde ibland. Kvällens boxpass kommer bli mycket intressant, skönt dock att stelheten släpper med lite värme o rörelse :)

Senare ikväll blir det bio. En så rolig aktivitet som tyvärr försvann en del.. Förhoppningsvis är även den återupptagen. Just nu mår jag bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback