Glocalnet..

.. gör mig fly förbannad. Suttit i telefon med dem hela fördmiddagen o ändå inte riktigt fått de jag velat utan måste kolla upp saker själv. Kan med hela mitt hjärta säga att jag ALDRIG kommer rekommendera detta bolag till någon. Har nu haft alldeles för många problem för att vara en nöjd kund. Så nu var det sagt, kanske ilskan kan lägga sig lite men kan erkänna att trots att det var i förmiddags jag pratade med dem är jag fortfarande upprörd!!

Japp jag har halkat i snön även denna vinter, hoppas det var gången för säsongen.. Jag blev snöig!

Ne nu får dåliga humöret lägga sig, ska snart iväg o handla mat åt Murveln. Senare ikväll kanske det blir spännande.. hehe eller så blir det imorn. Lite läskigt ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback