Filmernas helg kan den nog sammanfattas med:)

Nu tycker jag man kan säga att helgen är förbi!

Ser att Hanna äntligen ryckt sig i skägget o bloggat lite, duttit tjejen! För jag håller med dig, nu om nåt borde du la skrivit så mkt som händer :)

I fredags var en så lyckad kväll. Middag först på Texas tillsammans med Hanna då, jättegott. Sedan vidare till Wokhörnan (som då inte ligger vid pingstkyrkan Jimmy!!!!!;) ) för lite samtal med grabbarna. Sen hem till mig med Hanna för lite filmkolleri. Okej filmen var heeeelt knasig, handlade om en psykomördare som mördade genom att mata ihjäl de tjocka kvinnorna. Japp en feeder det var vad han var! Nej se den inte!

Lördagen var trevlig, en del promenerande med mor min. Lyssna på Lasse Eriksson, nej han var inte i bästa form.. Kvällen tillbringa jag i soffan under en filt med ett gäng filmer. Denna helg har jag kollat på Farväl Falkenberg, Hotell Rwanda o Mitt super-ex. Hotell Rwanda helt klart bäst, kan verkligen rekommendera den. Blev väldigt lite sömn men ett väldigt roligt o givande samtal haha..

Idag såg jag film igen, dock på bio Underbara älskande. Sådär lite för seg för min smak, sen att jag somna till lite under tiden gjorde nog inte saken bättre...

Min dator är helfel just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback