Vad har hänt??

Yeah back in business!

Vad har jag haft för mig då?

Hihi idag var jag ute o körde en massa bil. Gick lite sådär i början med att känna vilken växel som skulle i, men blev genast lite lättare när jag insåg att den mätaren jag kollade på inte var hastighetsmätaren utan varvmätare *fniss*. Annars gick det så bra så, imponerade nåt grymt på min körskollärare att jag tom fick köra tillbaka till stan själv :) Längtar redan till torsdag!!

Ah har ju härjat med Glocalnet igen. Jag står fast vid mitt påstående att jag aldrig i hela mitt liv kommer rekommendera detta bolag för någon!! Nästa steg är att skriva ett brev till huvudkontoret, funkar inte det så kan jag ju säga att Sverker kommer få ett samtal av mig!!!!! Har någon gjort fel så ska de sannerligen stå för det o fixa sitt misstag!

En annan grej.. Jag ska ge spinning en chans till. Har ju testat det en gång o var inte imponerad då, men jag har lovat både Elin o Mia att den ska få en chans till. Eftersom jag även funderar på att börja springturer börjar jag allvarlig fundera på vad som händer med mig??!

Festplanerna är i fullgång, har ju varit det ett tag nu men nu närmar sig dagen D med stormsteg. Hittade mig ju en klänning förra veckan, så hoppas man bli lite extra snygg:)

Snart dags för box. Sen hem o fixa iordning kycklingen som ligger i marinad. Shit hör ni själva? I marinad... vad är det med mig???? Vad har hänt med Linda som inte planerar nånting utan sen sitter där hungrig o inte orkar laga mat?

Imorn ska jag tom till studievägledaren för att kolla upp alla mina resultat. Har ju en del fixat o så, men vill höra mig för lite hur jag ska knyta ihop det o vad hon tycker. Hihi lite läskigt faktiskt!

Puss o hej, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback