Så många Wiiiiie!

Sitter hemma hos mamma igen då. Bestämde mig för att vara lite duktig o traska hem till mamma idag istället so skriva klart min del av grupparbetet. O jajamensan, nu var det färdigskrivet. Detta leder nog också till att jag slipper åka till Campus imorn utan kan fixa det sista hemma istället... Wiiie. Min alldeles fullspäckade vecka får lite andrum iaf. Detta trevliga faktum leder också till att jag kan softa kvar i sängen imorgonbitti innan jobbet. Kanske jag äntligen kan få läsa klart slutet av Potter boken jag håller på med för tillfället, spännande värre ju!

Nu ska jag strax åka till Johannelund o hem till Moomin. Är ju en del som ska planeras till nästa lördag. Inte långt kvar dit nu. Slutspurten.

Ett annat wiie kom precis ur min strupe när jag upptäckte att jag skrivit betydligt mer på ett arbete som jag ska utveckla till min B-uppsats i Genusvetenskap än vad jag trott. Mycket bra.. Betyder att jag kanske redan fått ihop en tredjedel av min uppsats. Mycket skönt eftersom jag har en del annat o skriva denna termin också, om jag nu ska ta mina 56 p denna termin som jag tänkt!

Min mage kurrar. Hm undra vad o framför allt när den ska hinna få mat i magen? Ikväll känns som närmsta tillfället...

Idag är träningsfri idag. Iofs är det enbart för att jag ska ut till Moomin, men samtidigt är det ganska bra. Fem hårda träningspass leder liksom till att kroppen kräver sin vila...

Puss hej over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback