Olé kan inte bli fel!

Vi överlevde! Fastän Mia var lite nervös där ett tag hehe.. själv sov jag mig genom alla mystiska ljud. Måste väl sägas att båtens klientel var intressant, var så mkt pensiosar att jag var säker på att minst ett par skulle hinna bryta lårbenshalsen innan vi var tillbaka på trygga marken igen..
Men jag klagar inte, kan man göra de på gubbar som utbrister OLÉ med jämna mellanrum när han ser oss eller gubbar som tror vi gått vilse när Hanna egentligen bara är ute o springer lite i korridorerna? Förutom de äldre så var det en väldigt liten skara ungdomar.. Vissa bättre andra sämre kan väl sammanfatta dem ;)

Annars händer mkt o ingenting i mitt liv. Jag jobbar o så lär jag mig köra bil, det senare roligare än det första. Kanske ganksa självklart?!? Annars förberedar jag min framtid... Känns lättare att göra saker när man ser ett slut på det. Eller iaf att resultat kommer till nytta!

Nej nu ska jag bege mig till bussen, campus nästa. Vill verkligen inte, skulle mycket hellre begett mig hem till min egna soffa o slötittat på tv hela kvällen!!!

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback