Måste lära mig bromsen :D

Torsdag.. Mycket snö!

O här skulle jag bege mig av på min andra körlektion, skräckblandad förtjustning. Fortfarande urskoj!! Börjar få kläm på kopplingen, mitt största bekymmer är att bromsa haha du har så rätt så Hanna är bland det viktigtaste.. Men det kommer nog snart :P

Igår var en rolig kväll.. Hoho lite läskigt med Stay Alive. Lyckades skrämma de andra lite ibland. Stackaes Hanna som fick sida brevid mig FNISS! Den andra filmen var nog den sämsta jag någonsin sätt (tror alla håller med mig, right guys?). Vet liksom inte riktigt hur jag ska förklara den, men tycker Hannas är ganska bra: Som en dålig tysk porrfilm, men istället för att man sitter o väntar på nästa sexscen så sitter man o väntar på nästa splatterscen :P House of Blood... Spring om ni stötter på den :D Men skratta det gjorde man...

Nu ska jag snart dra till skolan för lite nyttiga studier. Lite bus på gång iofs då jag "måste" gå tidigare. Hanna väntar ju på mig o en utgång på G.

Imorn ska jag boxas med Mia.. wiiie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback