Glasen säger det....

Tror att mina nyinköpta drickaglas symboliserar en del av hur mitt liv förändras. De jag köpte är de otroligt snygga Aino Aaltos Iittala glas. En bra investering! Ut med de gamla flames glasen o in med lite stil typ....

Min längtan

Imorn åker jag o mina tre kompanjoner ut i den svenska skärgården, en del av den åländska ska vi också besöka. Under denna resa kommer en härlig supé avnjutas, en lyxig lunch o kanske en o annan billig drink :P Festfaktorn imorn kommer nog iofs inte ligga på topp ombord, men eftersom vi satsar på att vår festfaktor kommer ligga på topp så ska nog detta inte bli några problem. Bara vi vill så kan vi!! Right Girls ;)

Helgen har varit bra. Fixade allt det där med att dricka billiga drinkar o bli lite fuller i torsdags då Hanna, Jimmy o jag intog Platå. Röj röj trots att visa utav oss kände oss äldre än vad vi egentligen är.. Sitter i huvet hörrni :)

Lite jobb o träning har också hunnit avverkats o en härlig födelsedagsmiddag med mamma. Att jag rulla från restaurangen var väl en annan femma, skönt att träna idag :)

Jag lever o mår bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback