Mot ljusare tider :)

Åh verka äntigen som mina uppsatsproblem kan lösa sig!!

Fick då äntligen tag på min examinator o min handledare. Vet inte om de var mitt mail till kåren som fick ändan ur, men svar det fick jag :)

Så jag behöver inte gå upp med min uppsats förrän v 35 el v 36, skönt! Skickade min uppsats till min handledare idag igen. Den är ju i stort sätt klar så det känns verkligen som jag skrivit den själv haha. Aja, ska iaf vara opponent nästa vecka. Känns skönt att få de gjort iaf. Tror inte Tanja behöver va så orolig, jag brukar va en väldigt snäll opponent :)

Ne nu ska jag nog dra mig hemåt. Kanske hinner med lite stan ju. Första gången på typ 5 veckor jag inte jobbar denna tid :D

Kommentarer
Postat av: lotta

vem skrev inte uppsatsen själv?! dåliga handledare tycker jag. rakt igenom. alla har vi fått klara oss själva. usch. får se om jag kan komma på din opponering, vill det, men vet inte. jag har nog flyttat då, eller håller på. men vi får se =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback