Jag har åkt på bussresa...

.. o på denna bussresa har jag gjort det mesta som skall göras på en bussresa.

Till exempel:
- Varit sådär äckligt social med folk som jag annars inte skulle pratat med
- Suttit o lyssnat på ett käckt par som körde 20 frågor genom heeela Tyskland = många timmar!
- Fått lyssna på många timmar med skånska i örat
- Skrattat åt tråkiga gubbars skämt
- Förundrats över hur vissa har busstaktik

Jag har även hunnit med en massa saker som skall göras i Tyskland.

Till exempel:
- Sett en tysk syntare
- Bott i tyska gaykvarteret o därför sett en del läderbutiker...
- Druckit öl
- Fått in en äcklig schnitzel (servitrisen fatta inte engelska, fast hon verkade tro att det gick bra ändå)

Ja o så har man ju gjort de vanliga också som att se sevärdheter o shoppat o sånt.

Mina vänner, jag har alltså varit i Berlin en vecka!

Ps hann ju även med en träff med Olof i Malmö igår, skoj! Var ju malmöfestival så vi drack öl o lyssna på band som spela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback