Blä-humör!

Men blää, just nu är jag på blä-humör!

Är sjukt trött på att jobba, vill åka nånstans.. Men det är först nästa helg jag ska åka iväg. En tripp till Sthlm. Bror är hemma i regniga Sverige. Ska vi ha fest för honom. Det ska bli roligt! Sen åker jag till Berlin helgen efter, också roligt!

Men nu då? Ne nu är de bara massa jobb, o denna vecka e jag ute i Ekholmen = inget o göra!!! Så jag har ägnat dagen åt att läsa boken Forskningsmetodik. Jättekul! Tyvärr nödvändigt. Då min uppsats ska in på måndag, Denna j-a uppsats. Är så trött på skiten. Inte speciellt trött på själva uppsatsen men allt runt omkring. Det är då samm auppsats som jag skulle haft in i juni. Då vägrade jag då jag inte fått nån som helst hjälp från min handledare. Har jag fått nån hjälp nu? NEJ! O jag har mailat till både henne o min examinator, svarar nån? NEJ! Känns så kul så! Nu har jag hört av mig till kåren för att få hjälp.. Dumma e ju att jag måste skrivit en B-uppsats för att få gå C.kursen i höst. O den kursen är ju allt jag har kvar för att mina utbildningsår ska vara klara.. blir så frustread o arg!!!!!!!!  Du ska va glad Lotta att du är klar med din uppsats...

Ne nu måste jag hem, Håller på o hungrar ihjäl. Är hemma hos mamma.. hon är ju bortrest i 2 veckor ju. Jag saknar min mamma! Är van att prata med henne varje dag typ... Jag vill också häls apå mormor ju! Men ne istället ska jag jobba o skriva skituppsats. Blä!

Kommentarer
Postat av: lotta

jag är jätteglad =0)
inte förvånad över att ingen svarar dock. de verkar ju inte bry sig om oss alls. annat var det med a-s (även om hon var extremt stressad så gjorde hon verkligen allt hon kunde och deltog faktiskt på en av tre opponineringar och hon hade sååå dåligt samvete att hon inte kunde stödja mig och emma). men lycka till gumman!
jag kanske kommer på opponeringen sen om jag är hemma, men det tror jag! det läggs väl upp tider på hemsidan till det? annars får du väldigt gärna maila mig när det är dags! och vilka fler som är samma dag så jag hinner läsa igenom uppsatserna lite kanske.
(jag måste se om R är lika hemsk på era som hon var på våra... inte för att stressa upp dig, men för att annars kommer en liten liten anmälning till kåren ske, vill jag lova).
break a leg!!!
kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback