Tillbaka

Sådär... jag har inte glömt bort er.. har bara varit väldigt upptagen senaste veckan. Från relativt tidig morgon till kvällen. Sen har ju datorn inte fungerat hemma så det har inte blivit så mkt internet-häng. Men nu ska det väl bli ändring på de.. Får tacka Tommy så hjärtligt för hjälpen med datorn, den är som ny ;) Sen får jag väl tacka mina egna tekniska kunskaper som lyckades koppla in min nya bredbandsoperatör o så. Aja nu fungerar datorn hemma iaf!

Vad har jag då pysslat med senaste veckan? Jobbat! Eller haft utbildning till nya jobbet. Så grymt kul o så roliga människor. Jag stortrivs verkligen. Så nej jag ångrar inte det minsta att jag sagt upp mig på BK. Enda jag kan känna är att vissa personer på BK kommer jag nog knappt träffa på mera. Inte för att jag inte tycker om dem, utan mest att det varit på BK vi haft kul....

Så gårdagen blev lite "Sista kvällen med gänget" kändes det som. Iofs så kommer många utav dem att träffas på flera gånger eftersom de ingår i min vänskapskrets även privat. Var personalfest då.. Haha o japp jag blev full o var inte den enda kan man väl säga. Jag säger intressanta saker på fyllan jag.. :D

Idag har jag inte gjort någonting. Första gången på väldigt länge. Skönt!

Kommentarer
Postat av: lotta

nämen HEJ! det tog ett tag innan jag kom på vem du var ;0) haha. fick scrolla nedåt lite innan jag var 100% säker ;0) hehe. hemtentan gick det (troligtvis, det vet man ju aldrig =0P) bra med! själv? och din andra hemtenta? hur gick den?
vi ses någon gång framöver =0) kanske hinner med någon fika på campus eller så? ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback