Soffan vs boxen

Hm idag hade jag då min lediga dag, hade tänkt o vara riktigt duktig o plugga. Min uppsats vill ju gärna få lite kärlek o bli gjort.. (Gah varför skjuter man saker framför sig så mkt?) Vad gjorde jag då? INGENTING! Gick tom så långt att jag somnade i soffan... Hihi lagom skoj att vana o dra iväg till träningen, blev liksom kämpigt att hitta motiveringen till att flytta sig från den ljuvliga soffan till ett svettigt pass. Men iväg bar det, o lika skoj som vanligt. Blev hetsad som *pip* o det tog på krafterna :)

Min dator är lite sjuk igen. Dock inte den hemskaste sjukdomen den var drabbad av förut, nu är det mer koncentrerat till vissa delar. Kanske kan kalla det öroninflammation? Biverkningarna av detta är att jag inte kommer in på vissa sidor. Riktigt skumt då ex min mail ligger nere. Jaja farbror doktorn kanske kan fixa det? Äta piller? :D

Nej sussilulla strax. I nya lakan. Hm tack Eddie för den. Usch på dig kattskrälle!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lotta

haha. min uppsats är också uppskjuten, kom igång lite igår men inte så pass mycket att jag kan vara stolt. idag regnar det så jag har väl inget annat val än att fortsätta =0P men jag behöver städa lägenheten också... får se vad jag väljer 8-) hmm... tough choice. ;0P
mina datorer är också sjuka. de kanske har halsfluss?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback