Skyddsängel!

Yeaah påsken är över.. Gör mig inte ett dugg då jag inte firat den alls. Har faktiskt inte ens plockat fram Bjarne. Jobbade idag, första riktiga dagen idag. Skoj. Dött men tiden gick skaplig fort. Blev en del snack hehe. Eftersom det var så få som jobbade övergav jag min plats o begav mig in i "de gamla o erfarna"-gänget. Blev väl mottagen o hade roligt. Tror även jag gjorde en stackars mercedes-benz ägare en stor tjänst idag. Synd bara att han inte vet att jag är hans snälla skyddsängel...

Imorn ska jag jobba igen, med lite mer välbekanta människor då.

Nehej ska man vara lite fåfäng då o måla naglar kanske. Hehe bland de roligaste med att sluta på BK :P.Skulle iofs behöva diska men det är så aptrist att jag tror att mitt diskberg får vara en dag till :)

Kommentarer
Postat av: lotta

det här är första påsken jag kan minnas som jag inte målat ett enda ägg... men det gör mig inte så mycket heller ;0) har ju tjänat stålar istället =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback