Skolk o stolt över de hehe

Ojsan det var ett par dagr sen... Jag har knappt gjort någonting under dessa dagar! Eftersom Addici inte har några tider har det blivit jättemycket slapp denna vecka. Usch lite för mycket slapp för min smak faktiskt, men jag har ju koll på dagens alla såpor haha.

Vissa saker har jag dock hunnit med. I tisdags hade jag en Hanna-kväll. Gosh tror vi båda behövde det. När man gick däreifrån så kände iaf jag mig betydligt friare o lugnare. Längtar verkligen till sommarens alla varma kvällar! Igår var jag på bio med World Class, Perfect stranger. Jodå jag gillade den, en thriller med lite twist.

Idag var jag på stan. Shoppa lite faktiskt, gör det bäst själv har jag kommit fram till. Hitta en fin klänning, Wiie vill ha den på mig snart :) Ikväll skulle jag haft skola, men den tänker jag hoppa över. har läst texterna o tror inte att närvara kommer ge ett dugg mera. Så jag åker ut till Maxi med mamma istället, mycket mer givande!!!

Helgen är helt fullbokad :)

Börjar imorgondagen med en tatuering troligtvis, sen blir det lite mat med Moomin innan vi drar för att få en dos Finland på en finsk pubafton. Lördagen blir det lite shopping med mamma o kvällen erbjuder månadens vinkväll hos Lina. Trevligt värre. Söndagen blir en heldag hos kvinnojouren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback