Så fint!

Idag begav sig mamma, jag o Jazzen ut på lite äventyr. Mobilia hamna vi. Mitt främsta mål var Fabriksbutiken o Iittala framför allt. Älskar verkligen deras glasdesign! Visst fynda jag lite, en kiwi till min samling o så en i Sjöserien också. Gud vad fina de blev i mitt vitrinskåp :)

Sedan när vi kom tillbaka till Linköping gick mamma o jag till BBQ, gott. Fast lite snålt att jag inte kunde få byta sås, är ju inte riktigt mitt fel att jag inte kan äta gurka. Men men det smakade gott i vilket fall, som det brukar på BBQ :) Till efterrätt blev det Bosses, gott o första glassen för iår då. Hinner nog bli några fler innan året är slut :P iofs är jag inte ett jättestort Bosses fan... men det funkar!

Sen var det då match. Ja ni vet ju hur de sluta... Men jag måste säga att LHC har gjort bra ifrån sig. Silver. Det är värt det. Jag är stolt över lagets insats.

Resten av kvällen har inte gjorts mycket på. Tvn var inget bra sällskap. De vill väl hellre att jag går o lägger mig, kanske ska göra det då.

Kommentarer
Postat av: lotta

lhc är bäst! silver eller guld - spelar ingen roll. de hamnade för fan i sm-final!!!
go, clubben! =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback