Plugga vs slapp

Helgen är över, måndg igen. Denna helg känns iofs speciell då det faktiskt är en röd dag imorn. Kort vecka = extra härligt. Min vecka är ju iofs aldrig sådr måndag till fredag, men det påverkar även mig.

Helgen har varit hur skoj som helst, iaf det mesta utav den. I fredags blev det först lite öl o mat på NH med Moomin innan vi drog till Konsert & Kongress för att lyssna på lite finsk pubmusik.. Jag ska snart festa till Gommibåååll låten det är nåt som är säkert :) Lördag blev lite stanstros med mamma o en väldigt god morotskaka. Mums, Waynes vet verkligen hur en god morotskaka ska smaka. Kvällen blev i vinkvällsgängets regi. Lina som stod som värdinna o maten var hur god som helst. Nästa byta receptvarning ;) Sedan lite allmänt prat om viktiga saker... hihi
Söndagen blev lite segare. Studiecirkelns sista dag... O vissa saker var intressantare än andra kan man väl sammanfatta det med. Eller visst var det intressant, men har man studerat det på betydligt högre nivåer o under mycket längre tid så blir vissa diskussioner väldigt ensidiga o naiva i mina öron. Aja, dagen försvann..

Nu tillbaka till nuet då. Plugg står på agendan. Har ju då ett PM som ska in (ganska överraskande nyhet för mig...) O så ska ju teoriboken få sig en ordentlig genomkörare också. Så att jag får min godkänt. Jajamensan snart är det dags för teoriprovet :)

Fast jag funderar lite på o skjuta på detta tills imorn. Ikvälls ka ju firas Valborg hemma hos Jimmy ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback