Mystisk sjukdom har drabbat mig...

Jaha jobbade då idag igen, halv 8 skulle jag vara inloggad o klar. Var jag det? Klart jag var! Imorn blir det dick lite sovmorgon då jag ine börjar förrän 9.45. Fast jag hade lika gärna kunnat börjar 7-8 är ju vaken tills dess så.. Jag vet jag vet, nån mystisk sjukdom måste drabbat mig. Jag är ju Linda världens mest morgontrötta person...

Timmarna på jobbet gick snabbt förutom den timmen då systemet kärvade, då var det segt. Men tror faktiskt inte att någon förstod de store problemen vi faktiskt hade. Det skötte vi snyggt :) Iofs så var det inte så mycket mer än att det var segt, o det var ganska skönt för då behövde knden inte känna sig stressad alls :) Snarare vi som stressa upp oss...

Efter jobbet drog Magda o jag ner på stan för att äta lunch. Jag gjorde mig bästa för att få henne att skippa skolan, men hon är allt en duktig tös.. Jag säger då det. Själv drog jag äntligen upp till Viing för att boka tid. Tyvärr hade jag glömt att det har stängt på måndagar. Så det var bara att vända hem igen, Mycket tråkigt!

Box på kvällen med Elin som partner. Jobbigt o svettigt det var det allt. Tror man kommer känna i baksidan av låren imorgon. Sen har jag bestämt att nästa löning ska det investeras i träningsskor. Inte bara till gymmet utan även ett bar spring, kände bara hur skönt det skulle vara att ut o röra lite på sig på morgonen.. Som sagt någin mystisk sjukdom verkar har drabbat mig!

Nej sängen längtar.. Ska bara lägga cookiesarna jag bakadde förut i en burk. Mamsen fyller år i morn så jag tänkte överraska henne med lite hemmagjorda cookies :)

Grattis lilla Mamma i förskott!!


Kommentarer
Postat av: lotta

jag är också världens mest morgontrötta människa... inte kul =0P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback