Kulkulkulkul!

Ah nu har jag börjat mitt nya jobb, var en mycket rolig fredag. Okej att det var hur mycket info att ta in, men snart så kommer jag vara en hejare på bilprovning :P Hur mycket roligt oflk som helst var de också, jag tror att jag kommer få en grym tid på Addici!

Annars har det bara varit en lugn helg, kanske lika bra då nästa vecka kommer vara fullt ös - medvetslös. Haha nej jag ska inte bara supa en massa. Syftade väl i första hand på en låååång utbildningsvecka!

Pluggandet denna intensiva skolperiod har gått riktigt bra, alla redovnisningar är klara, en hemtenta är inlämnad o en ska jag skriva klart idag är tanken. Hm låter liksom inte som jag, har ju haft den vanan att inte gjort nått till sista natten... Nån som känner igen det? Hihi

Hm får väl inte glömma o säga grattis i efterskott till Moomin som fyllde 25 år i fredags då. Iofs har vi väl firat de, men man ska inte glömma att hon nu äntligen är kvalificerad till denna ädla klubb som jag nu tillhört i nästan 2 månader!!

Nej, plugg nästa. Hörde nåt om creme brulée till efterrätt.. Mums eller vaddå?! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback