Inte så dum!

Okej det var lite segt att gå upp vid halv sex imorse. Eller upp kom jag o jobbade duktigt.. men när klockan var tre på eftermiddagen så kändes det mer som att klockan var åtta-nio på kvällen :) Sen var det lite sjuk känsla när folk ringde runt nio o sa godmorgon. Jag hade ju varit vaken i flera timmar o kände mer att det var lunch tid, skumt att tänka att många precis gått upp! Aja nästa vecka kommer jag börja innan klockan åtta tre morgnar så det är bara att vänja sig...

Sen har jag bestämt att skita i kursen Världen o Europa, var inte alls som jag trodde. Kändes flumflum o jag pallar inte en sån kurs till denna termin. Så nu gäller det att fundera om jag ska ge statistiken en chans eller ej.

Imorn ska bli trevligt. Först lite jobbigt, roligt folk ska jag få jobba med. Hihi hoppas det är lugnt så man hinner vara lite sociala också. Sen ska det lunchas med Hanna o lite shopping, roligt roligt. Ska försöka hinna förbi Viking Tattoo också o boka tid, längtar tills nästa tatuering är på plats! Box med Mia, får akta sig för blå ögon :P

Kvällen ska tillbringas med kära Moomin. Vi ska utnyttja vår grymma present vi fick. Så först blir det god mat på Texas och sedan bio.

Så ni fattar va att min dag imorgon inte är så dum :)

Nu ska då bara LHC se till att sätta pucken, då kan jag somna med ro... Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback