Härligare dag får man nog leta efter :)

Ojoj vilken härlig dag då! Ganska lång blev den allt.

Jobb på morgonen, mycket roligt då jag o Magdalena funderade ut hur vi bäst skulle inta Addici. Fniss. Sen fick jag en del skumma samtal, en tant hade lite svårt för det där med BILPROVNINGEN. Trots tappra försök att bokstavera det tom med hjälp av Bertil Ingvar Ludvig Peter osv gick det inte riktigt inte, iväg med henne till kundtjänst fick de blir :D

Efter jobbet drog Magda o jag ner mot staden för att få lite D-vitamin innan skolan väntade för henne o en lunchdejt med Hanna för min del. Under denna relativt korta stund hann vi bli uppraggade av Folkbladet. Så imorn kan ni hitta (en inte alls fejkad bild) på deras hemsida. Nästa på agendan var då lunch o lite shopping med Hanna. Myspys. Helt okej mat, trevligt sällskap o några väl invalda inköp gjorde min eftermiddag. Sen iväg för boxdejt med Mia. Hihi tjejen, snart är vi tillbaka i vår gamla fina form ;)

Kvällen. Den får jag tacka mina kära vänner för. Jag o Moomin utnyttjade våra presentkort på både Texas o bio. Maten var som vanligt smaskigare än smaskigast o bion funkade. Lite väl seg där på vissa ställen, men fin på nåt sätt. Sen att jag hela tiden tänkte på Waterboy störde mig lite...

Snart sömndags för min del. Imorn ska ju jag o mamma inta stora staden Mantorp. Wie äventyr jag säger då de :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback