Varför dammsugare?

Vilken skum morgon.. o natt!

Drömde skumma saker om dammsugare, kakan alltså. Har aldrig gillat dem vad jag vet, men i drömmen älskade jag dem o just nu är jag jättesugen på en. Kanske får bli min grej idag, att äta en dammsugare:)

När klockan ringde i morse för att gå upp var jag hur trött som helst, bestämde mig för att för en gång skull   skita i klockan o så så länge jag ville. Efter, vad som kändes som timmar, vakna jag o trodde jag sovit bort hela dagen... Kolla på klockan o fick lite av en chock, klockan hade inte ens blivit så mycket att min väckarklocka hade ringt, hade bara drömt om att klockan ringt o jag stängt av den :)

Så jag har nu varit uppe ett antal timmar, hunnit med en del redan:) Pratat ett tag med Hanna, pluggat lite, hunnit se nån dåligt tv-program, lyssnat lite på partiledarna i Alliansen osv. Men måste ta tag lite mer i pluggandet, har ju lovat att jobba hela kvällen/natten så då blir det inte så mycket plugg gjort.

Men först lite ärtsoppa, min favvorätt som femåring... o så dumt e de inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback