Up in the...

På allmän begäran, eller iaf Saras ;), så ska jag försklara vad äggsmör är. Inte så krångligt, man mosar helt enketl ägg o har i lite smör tills allt blivit en lagom kletig röra. Lite salt i o det är klart! Bara att lägga ett rejält lagor på sin pirog o saken är mums!

Igår så hade jag en härlig dag på stan med Hanna. Lunch, of course, lite shopping tror både kände sig väldigt nöjda efter våra inköp... jag med min kofta o Hanna med sin stövlar. För att fira detta så blev de fika på Chocolat, ingen bakelse nej det skulle jag inte säga men det var gott!

Kvällen blev trevlig, säger då de :)

Idag när jag vakna så hade jag ont i min hals o det var inte långt ifrån att jag bestämde mig för att ligga kvar i sängen. Somnade om lite men hade en wierd dröm om Hanna o hennes klasskompisar, fick mig att inse att jag skulle åka till skolan. Så iväg i motvind bar de. Huj huj, jobbigt! Sen var föreläsningen såååå boring. Har så svårt för för mycket "uppe i de blå"-snack...

Väl hemma la jag mig i soffan, eftersom det bara var en massa töntiga eftermiddagsshower så kolla jag på första avsnittet av Kvarteret Skatan, hihihi *fniss* Sen var det bara att plugga lite till, suck ännu en flumbok! Jag gillar konkreta saker ju!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback